رویال مادرید
وبسایت هواداری باشگاه رئال مادرید
احسان احمدزاده
کد خبر: 9
تونی کروس: با کارنامه ای که مسی دارد، بد نیست که آرژانتین قهرمان شود

تونی کروس راجع به جام جهانی و اتفاقات مراحل بالاتر صحبت کرده است.

تونی کروس در خصوص فینال جام جهانی 2022 گفت:

"اگر در مورد دلایل شخصی صحبت کنیم من فرانسه را ترجیح می دهم. دو تن از هم تیمی های من آنجا هستند. از طرفی دیگر، باید صادق باشم: با کارنامه ای که مسی داشته، اگر قهرمانی جهان هم به آن اضافه شود اتفاق بدی نخواهد بود."

"آیا به لوکا مودریچ پیام داده ام؟ نه هنوز، می خواستم یک روز به او فرصت بدهم. بهتر است که در شرایط آرام تری صحبت کنیم و برای بازی بعدی برای او آرزوی موفقیت می کنم."

"پنالتی آرژانتین مقابل کرواسی؟ به نظر من پنالتی بود و تصمیم اشتباهی گرفته نشد، اما قبل از آن در صحنه منجر به پنالتی، یک ضربه کرنر برای کرواسی گرفته نشد..."

"اشرف حکیمی؟ به نظرم او فوق العاده است. یک سال در کنار هم بازی کردیم. در آن زمان در تمرینات می دیدیم که او بسیار سریع است و مهم تر از آن، یک دفاع کناری هجومی است. فکر می کنم او بازیکن خاصی بود."

مطالب مرتبط
پنجشنبه 24 آذر 1401 ساعت 19:43
دوری 6 هفته ای مدافع بایرن مونیخ از میادین
لوکاس هرناندز، مدافع فرانسوی بایرن مونیخ، که شب گذشته گل اول تیمش را به بارسلونا زد، به دلیل مصدومیت 6 هفته قادر به حضور در میادین نخواهد بود.
تونی کروس: با کارنامه ای که مسی دارد، بد نیست که آرژانتین قهرمان شود
رئال مادرید علاقه ای به امضای قرارداد با کریستیانو رونالدو ندارد
مقایسه عملکرد منچستریونایتد در حضور و غیاب کریستیانو رونالدو در فصل 2022-23 لیگ برتر
دوری 6 هفته‌ ای لوکاس هرناندز از میادین
سرنوشت گرانترین پرتغالی تاریخ چه خواهد شد؟
فدریکو والورده: هدف بلند مدت من کاپیتانی در رئال مادرید است
کریم بنزما و رونمایی از توپ طلا در سانتیاگو برنابئو
فوری؛ مسابقات هفته هفتم لیگ برتر انگلیس به تعویق افتاد
کارلو آنچلوتی: اگر در مرحله گروهی لیگ قهرمانان حذف می شدیم، نمی توانستم راحت بخوابم